Onödigt vetande?

A is for age: 22, 23 om två veckor
B is for booze of choice: Ett riktigt gott rosévin
C is for career: Journalist
D is for your dad's name: Lars-Erik
E is for essential items to bring to a party: Skrattrynkor och bra musik
F is for favourite song at the moment: Deportees - Under the pavement
G is for favourite game: Rappakalja är riktigt kul
H is for home town: Skellefteå
I is for instruments you play: Spelade gitarr när jag gick mellanstadiet, så har väl inte direkt några färska kunskaper
J is for jam or jelly you like: Hjortronsylt och drottningssylt är båda to-die-for
K is for kids: Inga, men har en hel drös med namn på lager
L is for living arrangements: Mest hos min baby
M is for mother's name: Annika
N is for name of your crush: Eeerik:)
O is for overnight hospital stays: En gång som femåring då jag blev inlagd en natt pga magknip som orsakats av några pannkakor för mycket (oooj, vad jag älskade pannkakor som liten, och också gör än idag!)
P is for phobias: Fåglar, speciellt duvor i flock är obehagliga
Q is for quotes you like: "Carpe diem" och "Man lever bara en gång"
R is for relationship that lasted the longest: Någon månad
S is for sexiest living creature: Inte är det då Robert Pattinson inte!
T is for time you go to bed: Oftast 22-, 23-tiden
U is for underwear: Röda
V is for vegetables you love: Jag är en sucker för soltorkade tomater, kronärtskocka, oliver
W is for weekend plans: Vara med min baby och så jobba på söndag
X is for x-rays you've had: Inte en enda!
Y is for yummy food you make: Mamma älskar när jag gör falafel
Z is for zodiac sign: Stenbock
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som vill
Ä är för älsklingstrend: Individualitets-trenden; att det är trendigt att ha sin egen stil
Ö är för en önskan just nu: Att min förkylning går över snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0