Ouch

Det svider i min plånbok, det har nämligen blivit en aning (för) mycket handlande de senaste dagarna... Rödrutig ull-jacka från H&M, übermysig multifärgad mohaircardigan från BikBok - inte riktigt nödvändiga, men ack så ha-begärliga! Har även köpt några julklappar, schampoo samt hudkräm, ansiktsvatten och deo från Clinique (då man också fick en Clinique gift box, jag måste va den enda som alltid går på deras "köp-två-produkter-få-en-present-box", men det är som julafton varje gång:) ).

Idag hade jag egentligen tänkt plugga hela eftermiddagen efter att ha jobbat 7-12, men det blev en fika på stan istället med lilla mamma. Det får bli morgondagens plan att läsa ut Life and loves of a she devil och skriva en assignment. Har nästan nyss kommit hem från en promme med Erik och kan bara konstatera att jag formligen älskar att snön har kommit! Blev så barnsligt glad imorse efter att ha tittat ut på den nyfallna snön, den har verkligen ökat på julkänslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0