Surr

Fick mig ett gott skratt för en stund sedan då ett litet knott åkte in i näsan. Det fick mig även att tänka på den sötaste och äldsta vårdtagaren vi hade i Bureå. Undrar om hon över huvudtaget fortfarande lever? I varje fall så tyckte hon om att ha flugor som husdjur som hon uttryckte det, "dom är bra sällskap, så länge dom inte flyger in i näsan". Haha, sötare får man leta efter:) Minns också att hon hade fått för sig att min pappa var utlänning efter att jag en gång berättat att morfars far kom från Tjeckien. Hon var alltid så nyfiken och ville att jag skulle berätta om min "exotiska pappa", haha.

Aja, nu måste jag försöka dra mig ut ett tag, sitter fortfarande och degar i Eriks morgonrock :P Tänkte springa en tur, har inte varit så flitig med det den senaste veckan...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Knott mitt i vintern?!

2009-12-14 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0