Suushi

Åh vad jag älskar händelserika dagar. Speciellt när man varit sjuk i mer än en vecka och i det närmaste har börjat klättra på väggarna av tristess. Igår var en sådan dag. Dagen började med att jag och Angelica for och simmade på Edda, så hurtigt av oss! Sen for vi till Wok & Roll och åt favoriten sushi. Eller, jag åt sushi, Angelica som är gravid och inte kan äta rå fisk åt wokade nudlar som inte såg så dumt ut det heller. Mums, jag skulle kunna käka sushi varje dag. Synd att det är så dyrt bara, det borde komma något nytt Sushi-ställe hit till Skellefteå och konkurrera ner priserna. Sen var Angelica tvungen att fara hem och vila upp sig, så då gick jag till H&M och hade egentligen inte tänkt köpa någonting men det slutade med en vit top, ett par jeans och lite underkläder. Där hade jag också bestämt träff med Sara så vi gick vidare på stan och senare till Waynes med Emelie. Alltid kul att träffa mina backpacker-vänner :)



På tal om backpacking så är det bestämt nu.. jag, Claudia och Sandra från Tyskland åker till Australien den 30:e mars. Inte länge kvar nu! Känns så himla overkligt och så otroligt kul!


Kommentarer
Postat av: Pallan

Ja det där lät väl lite mer illa än vad det var inser jag. Vi for på Scandic?? Alltså jag har ingen aning om varför men jag for då hem sen iaf som tur var:P

2009-03-01 @ 13:59:45
Postat av: Pallan

Ja och jag har ingen aning om varför:P Haha nej det kan jag tänka mig att det inte var;)

2009-03-01 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0