String

Igår tog jag äntligen tag i saken och hämtade in den gamla stringhyllan som hängt i bagarstugan i, jag vet inte hur många herrans år. Jag har bara inte reflekterat över att den funnits där och har inte heller tänkt på hur häftig den ändå är. Så nu fick den alltså flytta in. Ska bara möblera om i mitt minimala rum först så att den ryms! Den var föresten fullproppad med en massa gamla biblar från när farmor och farfar var unga, som dock inte fick följa med in (biblarna alltså :p, farmor och farfar var "extremt" kristna). Riktigt uråldriga böcker, vissa av dem säkert från slutet av 1800-talet. Känns lite mäktigt att hålla i sådana gamla ting.


Så enkel och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0