Think twice

Hemma igen efter lite shopping på stan med Erik och Angelica. Köpte ett turkost linne och svarta leggings på H&M.. behöver egentligen inget mer linne, men kunde inte låta bli! Föresten kan man väl inte få för många linnen!?

Har alltid tyckt att Gudrun Sjödén gör så tantiga kläder, det tycker jag fortfarande, men något som hon är bra på är accessoarer. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska beställa därifrån eller inte. Det är ett par röda träskor som jag funderar på, de är jättesöta. Vi får se.. det fanns två fina väskor också som också får följa med om jag beställer. Vill vill vill..

Fan, jag känner mig dum men man kan ju inte styra över sina känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0