I brist på cigaretter ;)

Vilken kul kväll det var igår och jag känner redan nu att jag sovit för lite! Haha, det roligaste på hela kvällen var ändå när Pallan försökte tända eld på sin nagelpenna, haha vilken stjärna ;)

Ikväll blir det Män som hatar kvinnor. Hoppas den är lika bra som boken, samtidigt är det bra att det var ett tag sen jag läste den så jag har inte så färska minnesbilder av hur boken var, men att den var bra minns jag! Gaah, mitt huvud, måste nog sova ett tag innan jag ska ringa till Claudia och Sandra via Skype och planera Australien-resandet. Nu blir det duschen!


Kommentarer
Postat av: Pallan

Hahaha alltså vad gör jag?:P

2009-03-08 @ 13:43:42
Postat av: Hanna

hahaha, det var sjukt kul! :)

2009-03-08 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0