Sydney, baby!

Nu är det sannerligen inte länge kvar. Imorgon vid den här tiden börjar maraton-flygningen till Sydney. Kan nån nypa mig i armen, kan liksom inte fatta det! Om nån hade sagt för två år sedan att jag skulle åka flyg själv hela vägen till andra sidan jorden skulle jag ha trott att de skämtade med mig, men nu känns det inte så himla skrämmande, mest spännande, även fast jag fortfarande inte riktigt har fattat det. Vilket inte är ovanligt när det gäller mig, kommer kanske inse var jag är när jag känner värmen, eller kanske när jag ser Operahuset :p Är väldigt glad att Pauline och Emma kommer vara på flygplatsen i Sydney samtidigt som mig. Kommer nog vara mer än pratsjuk efter nästan 30 timmars ensam flygresa. Sen anländer mina favorit-tyskar Claudia och Sandra på torsdag morgon. Vi har bokat tre nätter på Noahs Backpackers, den första natten vet jag inte riktigt vart det blir, gärna samma ställe om ni frågar mig.

Kommer vara på Arlanda imorgon från mitt på dan till klockan åtta, så den som vill, ring mer än gärna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0