Once again

Ännu en lista...:)

1. Hur gammal är du om fem år?
27 (är detta sant?! :p)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Monika 
3. Hur lång är du?
168
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Män som hatar kvinnor
5. Vem ringde du senast?
Pappa
6. Vem ringde dig senast?
Malin
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Haha! Ann!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det är både och, men oftast sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta:)
10. När såg du senast din mamma?
Igår
11. Vilken ögonfärg har du?
Ljusblå
12. När vaknade du i dag?
Morgonmänniska som jag är, redan halv åtta.
13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas - Wham
14. Vilken är din favoritplats?
Var som helst där det finns turkosblått vatten, kritvit mjölig sand och en massa trevliga och softa människor!
15. Vilken plats föredrar du minst?
Instängd i ett kontor när solen skiner ute.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte i Skellefteå i alla fall!
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Var alltid rädd att det skulle börja brinna.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En grej som Malin sa haha :)
19. Hur stor är din säng?
Så stor att den rymmer mig :p
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, men ska köpa en liten bärbar as soon as possible!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
24. Vilka städer har du bott i?
Om bott innebär längre än två veckor så är det i så fall Skellefteå, Nice och Övre Bäck (som i och för sig inte är en stad men :p)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Finns det något härligare än att gå barfota ute i gräset när det är sommar?
26. Är du social?
Beror nog på vilket humör jag är på.
27. Vilken är din favoritglass?
Mmm... Magnum, eller Ben & Jerry's
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns inget bättre än varm chokladmousse?!
29. Tycker du om kinamat?
Älskar det!
30. Tycker du om kaffe?
Jodå, det är gott.
31. Vad dricker du till frukost?
Te
32. Sover du på någon särskild sida?
Hmm... har inte reflekterat så mycket över det.
33. Kan du spela poker?
Kan, kan jag, men hur bra vet jag inte :p
34. Tycker du om att mysa/kela?
Jaa :)
35. Är du en beroendemänniska?
Ja det skulle man nog kunna säga. Fast det beror ju också på vad det gäller.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, en tjej från Schweiz som jag lärde känna i Nice, hon var dock ett år äldre men.
37. Vill du ha barn?
Oja.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Det har jag som tur var aldrig gjort.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, helt klart.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor!!
42. Äger du dyrbara smycken?
Tja, några stycken från Efva Attling.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Sex and the City, The Hills och så gillar jag Familjen Annorlunda
44. Kan du rulla med tungan?
Jaa det kan jag.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min moster är riktigt rolig :)
46. Sover du med gosedjur?
Det var nog mer än tio år sen det.
47. Vad har du för ringsignal?
Signaturmelodin till Fem myror är fler än fyra elefanter
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Hela våran vinda är proppad med kläd-säckar med kläder från när vi var små.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt nagellack är rött:)
50. Flirtar du mycket?
Inte speciellt mycket. 
51. Kan du byta olja på bilen?
Jaa, det tror jag då.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Som tur var har jag inte det.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Junot Diaz Oscar Waos korta förunderliga liv.
54. Läser du dagstidningen?
Jo det gör jag, det är som en vana sådär på morgonen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Elle och Glamour just nu (fast det är ju månadsmagasin, men ändå).
56. Dansar du i bilen?
Nja inte direkt, men jag sjunger mer än gärna.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En inför-resan-till-Australien-lista.
59. När var du i kyrkan senast?
Oj, det är så länge sen att jag inte minns. Eller ja, det var nog en kyrka i Nice som vi bara tvärt skulle gå in och kolla i.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Det var nog våran textil-lärare Margot som också var min handledare (eller vad det nu kallas).
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt tror jag.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
En hemlis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0