Fredag den 13:e

Nu i veckan är moster Marie här och besöker oss, så vi hittar på en massa roligheter. Vi har gått på stan, promenerat, tokat oss, sett film och spelat en hel del kort, speciellt stress som är som standard hemma hos oss för tillfället. Det är lite synd att Marie bor så långt bort som hon ändå gör (de djupa skogarna i Småland!), för vi har så kul tillsammans. Hon stannar ända till måndag så finns mycket att se fram emot den närmaste dagarna.

Har hittat ett lopp som jag skulle vilja vara med och springa, Blodomloppet i Umeå. Det är den 19 maj vilket betyder att jag nästan nyss har kommit hem från Australien och kanske inte kommer vara i topp-form, men det är så himla kul att delta i lopp så jag vill gärna göra det! Förra året var det lite mer än 4 000 som deltog och man får välja mellan att springa 5 eller 10 km. Jag vill i så fall delta i det längre loppet. Jag föredrar att springa länge och sakta hellre än motsatsen. Nån som är sugen att delta med mig?:)))

De ringde föresten från jobbet igår också. Jag kommer jobba på lördag! Det behövs verkligen lite tillskott i kassan nu. Det är konstigt ändå vad tiden går snabbt fast man inte jobbar. Känns som det var januari nyss, men det är ju däremot snart april.

Det var ett tag sen jag skrev här nu, så nu väller det bara upp en massa saker märker jag. Har hittat en superbra bok som jag passar på att läsa mellan upptågen här hemma. Den heter Oscar Waos korta förunderliga liv och är skriven av Junot Diaz. Tycker att titeln säger ganska mycket om boken i sin helhet. Den är sådär snabb, annorlunda och lite galen. En sån bok som man inte tröttnar på i första taget.

Nu hoppas vi på att den här dagen blir bra. Det var ju fasen fredagen den 13:e nyss :p



 


Kommentarer
Postat av: Pallan

Hur jobbar du på lördag? Tänkte om du ville se melodi med oss?:)

2009-03-13 @ 11:35:51
Postat av: Pallan

Ja rymms gör det väl alltid men jag kommer inte att ta hit en massa folk:/ Har lovat Sanna att inte ha fest så.

2009-03-13 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0