Inte så dumt

Redan måndag igen, vart tar tiden vägen? Det känns som jag nyss kom hit till moster i Småland, men som sagt imorgon åker jag hem.

Vi har haft en jättetrevlig helg i shoppingens tecken. I lördags åkte jag, moster och mosters härliga kompis Lena till Malmö, en superfin stad som det också var första gången jag besökte. Där hittade vi än en gång Monki, Bag Lady samt en massa andra affärer, åt oslagbart god bakad potatis med räkblandning och senare också pizza på Pizza hut. Yummy.

Igår åkte vi till Helsingborg, då ville också kusin Tim följa med. Ännu mer shopping, bland annat sju par örhängen på H&M (som dock inte kostade mer än 70 spänn) och vi åkte också förbi Helsingborgs sjukhus, eftersom Lenas systerdotter hade fött sitt första barn, två månader tidigare än planerat.

Idag regnar det... tråkigt. Vi hade hoppats på sol idag så vi bara kunde ligga och sola hela dagen. Men vädrets makter ville inte riktigt som oss, så vi får se vad vi hittar på för nånting. Nu måste jag i alla fall packa först.. hoppas allt får plats i stackars resväskan!

                                                       
Köpte äntligen ett silver-shampoo!           Ännu ett köp på Monki. Älskar ränderna!         


Fyndade en bok om Bangkok för endast 14 kr!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej vad kul att du hittade min blogg!! Vad kul du verkar ha haft i Australien!! Vill verkligen åka dit jag med någon dag!!



jag hittade det där godisprovargrejen på www.gratisguiden.se men det var ett tag sen så jag vet inte om det finns kvar:)

2009-05-23 @ 14:33:48
URL: http://luddeocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0