Glad

Ååh, jag är så ofantligt less på det här eviga regnandet och dagar i en evigt grå dimma då man knappt hinner märka att det är dag innan mörkret snabbt sänker sig igen. Nej, ljusa oändliga sommarnätter, oräkneliga dopp i hav och sjöar och värmande skinande sol - jag skulle inte tacka nej till det just nu! Å andra sidan känns det supermysigt att julen är på ingång, men snälla, då får gärna komma lite snö så man slipper detta deprimerande mörka och grådaskiga väder.


Natt-badande i älven, men ljust som mitt på dagen. Redan snart ett halvår sedan.

Kommentarer
Postat av: Pallan

Haha den där bilden är ju härlig;)

2009-11-26 @ 00:13:36
Postat av: Ann

haha jag älskar den:) får mig att längta tillbaka till sommaren... vad heter din nya blogg pallan? har inte lyckats hitta dit:p

2009-11-30 @ 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0