Friday I'm In Love

Veckorna går verkligen med ilfart just nu... kan inte fatta att det redan är fredag igen!

Idag fick jag veta att jag kommer få fortsätta jobba 75 procent ända fram till sommaren och att jag dessutom kommer få betald semester! Känns superduper! Sen när jag skulle upp och städa hos en tant på seniorboendets övervåning höll jag i korridoren nästan på att svimma av den godaste doften av alla - nybakade kanelbullar! Lyckligtvis var bagerskan framme och delade gladeligen med sig av en bulle till ett ack så lyckligt och småhungrigt vårdbiträde. Oj, smälte nästan i munnen. Notera gärna att denna pigga pensionär både är halvblind och saknar luktsinne, men viljan är det då ingen tvekan om att hon har kvar!


Kommentarer
Postat av: Jessica Gjertz

Grattis till jobbet Ann! Det går bra för dig! Hoppas Monica hittar nåt att göra snart också.

Hälsar Ola och Jessica

2010-02-19 @ 19:13:58
Postat av: karin

grattis till vikariatet och till SEMESTERN! :)

2010-02-23 @ 19:34:53
URL: http://fossig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0