Favorit i repris?

I början av hösten skulle jag köpa en vinflaska till mig själv och en stor Absolut-flaska till pappa på Systemet, men det blev visst någon miss när jag skulle betala, för när jag någon dag senare kollade kontot hade inga pengar dragits. Igår hände samma sak när jag köpte sex nya resor mellan Övre Bäck och stan. Ibland har man tur?!

Nu är det bara en uppsats kvar, sedan är jag klar med Engelska A - himlar så skönt! Har egentligen velat dela mig nu under hösten, för jag har inte alls haft så mycket tid som jag skulle ha velat till pluggandet. Det är inte kul att stressa sig igenom saker. Vi får se om det blir en ny kurs till våren, men den här gången dock bara en på 50%. Annars kommer det bli otroligt skönt att bara få jobba 75% samt läsa högen som samlat sig: New Moon som jag började med redan i augusti och fortfarande inte hunnit med, Vestoj som är den kompaktaste modetidningen jag någonsin sett, senaste numret av Damernas Värld, Elle... En vecka till, sen kan jag kasta mig över dom!

Kommentarer
Postat av: Babilove

Kortterminalen på bussen är inte kopplad direkt till banken, det kan ju ta nån dag innan dom tar in den och skickar alla betalningar :)

2010-01-12 @ 17:42:07
Postat av: Jessica Gjertz

Vilken tur du har som har jobb! Har du ett vikariat på 75 % eller? Hur länge då? Hur går det för Monika att hitta jobb?

2010-01-13 @ 20:12:57
Postat av: Ann

Jo känner mig verkligen lyckligt lottad som har jobb. Har jobbat konstant sen i början av oktober, 75% har jag fått fram till i mitten av mars och som det ser ut nu kan jag säkert få jobba ännu längre än så:) Syrran har varit några svängar på ams, hoppas på att hon också ska lyckas hitta ett jobb, bara synd att det inte är det lättaste just nu men..

2010-01-14 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0