Onsdag, och helg - igen

Idag gör vi inte mycket. Usch, jag är fasligt less på alla dessa helgdagar då man egentligen inte gör ett skit. Vi har visserligen slängt ut julgranen, städat och även lagat och ätit green curry räkor som ju är så sagolikt gott, men mer än det har inte hunnits med. Ska bli skönt med normala helger igen snart!

Det var otroligt trevligt igår med god mat i goda vänners lag. Först på Old Williams, och sedan gick vi vidare till Carl Victor. De andra gick även på Olearys, men vid det laget var jag tvungen att säga tack för mig, på grund av en ihållande huvudvärk som infunnit sig trots att jag knaprat i mig två Alvedon innan vi for. Det kanske blir en repris på lördag! Då är jag förhoppningsvis frisk och fyller dessutom 23!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0