Vet ni vad?

Jag har lyckats bli sjuk - igen! Kände mig yr när jag kom hem från jobbet i söndags kväll och trodde att jag kanske blivit lite inbillningssjuk efter att ha jobbat hela eftermiddagen med feber-yrande Olga. Men sen på natten fick jag fruktansvärd frossa och tänkte att jag inte heller skulle kunna jobba på måndag morgon, lyckades somna om och vaknade badandes i svett men kände mig fullt "frisk". Tur var väl det, för väl på jobbet var det två som hade sjukskrivit sig. Men sen på eftermiddagen blev det värre igen, med illamående på köpet. Huga. Just nu känns det hyfsat, hoppas det håller i sig så jag kan följa med Erik och c/o ut på Old Williams!

Marie bjöd oss på bio igår; James Camerons nya Avatar. Helt klart sevärd! Ni som tänkt se den, gör för guds skull det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0