I can see you - your brown skin shinin' in the sun

Helgen har varit helt förpillande trevlig. För er som missat det kan jag berätta att jag varit och hälsat på hos min morbror Ola, hans fru Jessica och småkusinerna Isabella och Neo i Norrtälje. Moster Marie från Småland hade också pallrat sig dit så det blev som en liten släktträffs-weekend!

Vi har bland annat
* hoppat studsmatta tills någon slagit sig
* fått jordgubbs-koma
* ätit godaste Quattro Stagionin på typ tusen år
* trängts med resten av de fem hundra tusen som ville se Victoria och Daniel i lördags
* åkt gratis tunnelbana (och tur var väl det, speciellt för Maries ben!)
* shoppat loss på Monki och i diverse boutiquer
* köpt så mycket schampoo att vi inte behöver tänka på vad vi ska tvätta håret med det närmaste året ;P
* varit ut till skärgården!
* suttit ute och ätit nygräddade våfflor
* sett det tragiska (på ett "positivt" sätt) franska dramat Det här är den första dagen på resten av ditt liv
* sprungit på Roslagsleden (superdupervackert!)

Och snart är det helg igen, haha rättare sagt redan imorgon. Midsommarafton är det ju! Jag ska jobba 7-12 och sedan bär det av till Eriks familjs stuga i Falkträsket där vi ska grilla, spela brännboll, bara ha det allmänt härligt och kanske (jag betonar kanske) blir det ett dopp i sjön... Glad midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0