Question me

vad gör dig lycklig? människor, kärlek, min familj, katterna
vad gillar du för mat? thai-mat, riktigt bra gjord pizza (helst från italien!), mammas mat
skriver du dagbok? när jag var liten gjorde jag det jämt, men nu kan man säga att bloggen är som en sorts censurerad dagbok. fast jag är en anteckningsboks-junkie där jag skriver lite allt möjligt; att-göra-listor, citat, osv.
har du några syskon? två småsystrar
vart åker du om du känner dig ensam? till mamma och pappa
vem är du mest lik i din familj? alla säger att jag är så lik pappa, och på senare dar har jag fått höra att jag påminner om farmor när hon var ung... haha jag vet inte jag
vad är du mest stolt över om dig själv? att jag är den jag är
nämn något du gör när du är ensam? då älskar jag att ta ett skumbad, läsa eller bara se en riktigt girlie film
något du gör som är konstigt? jag kan inte läsa en bok/tidning utan att flippra med bladen hela tiden. mamma blir tokig :p
vad använder du för smink? använder nästan aldrig smink till vardags, med tanke på mitt jobb, men mascara, läppglans, eyeliner är must-haves när jag väl sminkar mig
vad är det knasigaste jobb du haft? rensat ogräs i sandlådor... är inte det ett sisyfos-arbete så säg?
har du bott utomlands? ja, tre månader i nice
stjärntecken? stenbock
vill du ha barn, isf hur många? ja, det vill jag, två stycken känns lagom
tror du på evig kärlek? absolut
har du körkort? ja
vad är du bra på? baka
vad har du för storlek i skor? 41
vilken färg regerar i din garderob? blått, svart och rött
vad tar du på dig en dag när du inte har någon inspiration? en t-shirt och ett par jeans
hur lång är du? 168 cm
har du varit i new york? nej, men jag längtar efter att åka dit
vilka andra länder har du varit i... och vilket är favorit landet? det har blivit några länder genom åren; italien, spanien, grekland, frankrike, grannländerna, australien, thailand, nya zeeland... australien är favoriten hittills.
vilka idrotter har du hållt på med? har spelat fotboll från och till i grundskolan
hur ofta tränar du? springer ca fyra gånger i veckan
har du bra kontakt med dina föräldrar? ja, det måste jag säga att jag har
har du någon stilikon? nja, finns ju så många, men några som kan nämnas är scarlett johanson och noomi rapace
favoritgodis? choklad
vilka plagg är måsten för dig i höst ? röd rutig skjorta, en massa stickade koftor och en fårskinnsjacka skulle inte va så dumt heller
vår eller höst? båda
te eller kaffe? kaffe på morgonen, te resten av dagen
vad är det roligaste du gjort? hoppat fallskärm (i varje fall det galnaste)
vad önskar du dig? en mysig höst
hur gammal är du? 23
vad är kärlek för dig? den bästa känslan som finns och meningen med livet
vart jobbar du? hemtjänsten i lövånger
hur många skor har du? jasi, det är några stycken, fler än tio i varje fall
hur mycket lägger du på kläder varje månad? det varierar stort, men i genomsnitt 500-1000 kr kanske
äter du nyttig mat? ja det skulle jag nog påstå
vad jobbar du med just nu? och vad har du för framtids drömmar? som sagt jobbar jag på hemtjänsten i lövånger. i framtiden vill jag ha ett jobb där jag kan utvecklas och trivs, framför allt. är just nu i valet och kvalet mellan röntgensjuksköterska, journalist, översättare eller något helt annat :p tror på att byta jobb några gånger under livet.


Kommentarer
Postat av: Jessica Gjertz

ha ha...jag läste lite fel. "Har du någon silikon" och sedan svaret "ja, det finns ju så många...", blev väldigt nyfiken på vart det silikonet satt nånstan! Men stilikon var det ju så klart :-)

2010-09-14 @ 12:45:58
Postat av: Ann

haha, ja lite implantat i kinderna och lite var stans ;) haha nej som tur var så var det ju stilikoner jag menade ;)

2010-09-16 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0